Matinjeny

جیگرها این وب لاگ فعلا دستور کار مشخصی نداره

Matinjeny

جیگرها این وب لاگ فعلا دستور کار مشخصی نداره

؟؟؟؟؟؟


تو مثل گل پژمرده نمی شوی و همیشه همان گلی که بودی باقی می مانی : عطر و بویت مرا دیوانه می کند و عاشق : در بین تمام گلها خوش بوترین گل تویی، زیباترین گل تویی : زیبایی تو را ندارد هیچ کسی : غنچه ای هستی که با روییدنت در باغچه قلبم، قلبم را پر از مهر و محبتت کرده ای : قلبم را سرختر کرده ای و امیدوارت : با بودن تو باغچه دلم تبدیل به بهشتی می شود که آن بهشت به زیبایی و سرخی تو می نازد : بقیه گلها با دیدن تو و به خاطر زیبایی ات از شرمندگی پرپر می شوند
زیبایی مثل گلی!اما هنوز غنچه ای! گلی که شبنمش همان اشکهایت است ، برگهایش همان دستان گرمت است ، ساقه اش همان پاهای پرتوانت است
هیچکس قادر به پیشگوئی یا کنترل آینده نیست . اما هرچه بیشتر برای به وقوع پیوستن رویاهای آینده ات برنامه ریزی کنی ، نگرانی و اضطرابت در زمان حال کمتر خواهد شد اسپنسر جانسون زندگی دو نیمه است : نیمه اول در انتظار نیمه دوم ، نیمه دوم در حسرت نیمه اول ناشناس معلم نفس خود و شاگرد وجدان خویش باش ابوعلی سینا هیچ چیز در دنیا اتفاقی نیست
توی بهت غم و تنهایی من به سرم دست نوازش کشیدی ولی با رفتنت ای هستی من هستی مو به اتیش.. وای که دلم طاقت دوری تو هیچ نداره بغض نبودن تو اشکامو در می یاره

 

آیا می دانی که دل از جنس چیست ؟
سنگ خاراست یا که گلبرگی نحیف
اشکهایم تو می دانی که چیست ؟
می رود ارزان ز دستم اینچنین
دیدگانم سوی این دنیای پیر
آیا می دانی که در دنبال چیست ؟
دستهایم در لرزه و آشوب و شور
باز هم نمی دانی که در دستان کیست !!
گامهایم را نمی دانم چرا ؟
می فشارم روی این خاک سیاه
داد من در پرده ابهام من
آیا می دانی طنینش در کجاست ؟

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد