Matinjeny

جیگرها این وب لاگ فعلا دستور کار مشخصی نداره

Matinjeny

جیگرها این وب لاگ فعلا دستور کار مشخصی نداره

هوای یار


یک بار خواب دیدن تو... به تمام عمر می‌ارزد پس نگو... نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولی دل دریایست... تاب و توانش بیش از اینهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد باشد

به قول یه بزرگی! اگه اونی که دوستش داری نیست اما خاطرات خوشی که باهاش بودی هست پس تا می تونی از خاطراتت لذت ببر تا قیامت منتظرم
دلم با عشق تو عاشق ترین شد تمام لحظه هایم بهترین شد ولی بی مهری ات کار دلم ساخت دل تنهای من تنها ترین شد
هرگز تو را فراموش نخواهم کرد حتی اگر مرا از یاد ببری و هرگز از تو رنجور نخواهم شد چرا که دوستت دارم دیوانه وار عاشقت شدم چرا که مهربانی را در تو دیدم با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم نه تو از عشق من دست می کشی و نه قلب من از عشقت روی گردان می شود
هفت شهر عشق شهر اول : نگاه و دلربایی شهر دوم : دیدار و آشنایی شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی شهر چهارم : بهانه،فکر،جدایی شهر پنجم : بی وفایی شهر ششم : دوری و بی

اعتنایی شهر هفتم : اشک،آه،تنهایی

تحمل کردن زیباست اگر قرار باشد روزی به تو برسم انتظار آسان است اگر قرار باشد روزی تو رو ببینم زندگی شیرین است اگر قرار باشد مزه دستای تو رو بچشم مشکلات حل میشود اگر قرار باشد روزی به پای تو بمیرم .اشک ها همه به لبخند تبدیل میشود اگر قرار باشد تو رو یک بار ببوسم و لبخند ها دوباره به اشک فقط اگر ببینم خیال رفتن داری اما دوستت دارم از پشت این همه فاص
نفرین شده. به گمانم دیشب که باد می آمده پنجره باز بوده و تقویم هی ورق خورده است
اینجا که خانهٌ من نیست یک پنجرهٌ بزرگ دارد.روبروی این پنجره یک پیچک سبز بود.امرور زرد شده است.یک جور زرد چرکمردهٌ نفرین شده. به گمانم دیشب که باد می آمده پنجره باز بوده و تقویم هی ورق خورده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد